Bike

24.10.2011 20:08

Mám nového koníčka :) O letních prázdninách jsem začal jezdit na svém starém kole a začátkem školního roku, jsem začal jezdit s kámošema, to bylo jednoho dne kdy mě vytáhli na 'Pískovnu'. Všichni jeli napřed a já tam vzadu s brzdou na doraz uplně vyklepanej :D No a pár dní na to jsme jeli do Nejdku na trať a taky na tzv. sopku. Na trati jsem byl dost vyklepanej a když sem si tam rozbil hubu tak ještě víc :D Ale co... To k tomu patří, ale težko se pak ten strach překonává. A po dalších pár dnech opět do Nejdku, tentokrát jsem ale jel jako fotograf a vzniklo také video :) Tam jsem si už hubu nerozbil ale dospěl jsem k závěru, že potřebuju nové kolo. Já s ničím nechci čekat, takže jsem ho za chvíli měl. 

Bike

Bike

24.10.2011 20:40
Mám nového koníčka :) O letních prázdninách jsem začal jezdit na svém starém kole a začátkem školního roku, jsem začal jezdit s kámošema, to bylo jednoho dne kdy mě vytáhli na 'Pískovnu'. Všichni jeli napřed a já tam vzadu s brzdou na doraz uplně vyklepanej :D No a pár dní na to jsme jeli do...