Duke Nukem Forever

13.06.2011 20:37

Ahoj, takže dnes Vám přináším rozhovor s pařmenem co si říká D3FC0N, a budeme samozřejmě mluvit o hře Duke Nukem Forever.

Ahoj

Čau

Jak se máš?

Dobře, docela až na tu školu zejtra zase.

Co si myslíš o Dukovi?

Je to frajer, větší než já. (ježiš ten je namyšlenej :D)

Co říkáš na tuhle herní novinku?

Slyšel jsem o tom, vlastně jsem to hrál, vlastně jsem to i dohrál :D. Je to pecky.

A co říkáš na engine?

Na to že je starej je dost dobrej!

Nebyl si zklamaný herní dobou?

Ani ne, oproti COD ,především MW2, je to dost dlouhý.

Slyšel si názory že je to zastaralý jak graficky tak enginem, co sis o tom myslíš?

Jsou to dementi! To jsou lži! Hra je naprosto bez chyb...

Co říkáš na konec?

Final Boss byl lehkej, a docela předvítalnej, protože se ta část jmenovala Final Battle, od určité části hry jsem čekal že se blížím ke konci. Čekal jsem že se bude bojovat někde poblíž... Vůbec mě nepřekvapilo že tam je.

Jak bys celkově zhodnotil hru?

8,5/10 něco mě opravdu zklamalo.

Plusy a mínusy?

+

opravdu brutus

engine

velká škála věci co můžeš dělat

super hlášky

dobré bitevní prostředí

zajímavé nápady jako schopnosti zbraní

super ženský

jenom nestřílíš, musíš i něco udělat

-

aspoň 3 sloty pro zbraně

příšery z artbooku ve hře vůbec nebyly

Dík za rozhovor, měj se a zase někdy, až něco dohraješ :)

Dobrý, čau.