Marilyn Manson

28.07.2011 11:49

Tak se k němu konečně dostávám :) Hodně mě zaujalo album které měl doma táta a to bylo The Golden Age of Grotesque, pár skladeb mě fakt chytlo, ale potom jsem na to nějak zapoměl. Po nějaký době jsem narazil na jeho DVD Guns, God and Government World Tour, tam jsem slyšel opravdu dost dobrých skladeb a tak jsem začal shánět další CD. Bylo období kdy jsem opravdu hodně poslouchal. Asi tak 2 roky zpátky, po albu Eat me, drink me, jsem na něj zapoměl asi kvůli jiným kapelám, který mě chytly. A teď po dlouhý době jsem šel hledat na internet co a jak. Objevuju že již vidal další CD The High End of Low. Eat me, drink me bylo asi nejhorší album, tak jsem si moc nesliboval, ale po prvních skladbách bych řekl že se to dost dobře poslouchá. Převládají pomalejší akustické skladby, ale furt to má svoje kouzlo, které to mělo kdysi. Řekl bych že je to velice dobrá práce po předchozím albu.