Type O Negative

09.06.2011 21:16

Nějakou záhadou jsem přesně po roce narazil na tuto skupinu. Nevím ani jak, to je ale jedno. Dřív se mi nelíbili, pak se mi líbil jen 1 song, za nějaký čas 2, a teď už hltam jednu za druhou. Je to neskutečně zvláštní hudba a je překvapivé že se mi tolik líbí, protože dřív jsem nic měkčího než death metal nebral a někdy i to mi bylo málo.

Asi mě přitáhl zpěvák Peter Steele a jeho výroky, které jsou někdy divné nebo někdy i drsné, ale pravdivé.

Např.

„Kdybych byl rasista, těžko bych měl v kapele žida.“
„Není nic divného na tom, že když jsem bílej, chci žít taky mezi bílejma.“
„Rasy musí být od sebe pěkně oddělený.“

„Do Ameriky přichází hodně cizinců a žijí potom na úkor mých daní, protože nejsou schopní nebo nechtějí pracovat. Na to nemají právo.“
„Když chce někdo upřímně pomoci tzv. třetímu světu, tak by měl prosadit, aby byli lidé sterilizováni, potom by bylo méně dětí a ty by nemusely umírat hlady. Zahájit program pod heslem STOP FUCKING, START WORKING.“
„Nebudeme naše názory a zaměření kvůli nějakým zasrancům měnit. Komu se to prostě nelíbí, měl by především tolerantně držet hubu.“  atd.

Co dodat?

Trochu jsem dával dohromady fotky a různé záběry a takhle to dopadlo.

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek